با برخی از جزییات فصل سوم سریال The Witcher آشنا شوید

شورانر سریال از فصل بعدی می‌گوید

تنها یک هفته از پخش فصل دوم سریال ویچر (The Witcher) گذشته و استقبال از آن به قدری خوب بوده است که سازندگان از حالا به فکر فصل سوم هستند.

لورن اس. هیسریچ (Lauren S. Hissrich) شورانری است که تعامل بسیار زیادی با طرفداران دارد. او از پلتفرم‌هایی مثل توییتر و ردیت استفاده می‌کند تا با طرفداران به صورت مستقیم صحبت کند و از بازخوردهای آن‌ها مطلع شود. او اکنون به صحبت در مورد فصل سوم ویچر پردخته و اطلاعات را با ما در میان قرار داده است. همانطور که می‌دانید کار فیلم‌نامه فصل سوم سریال ویچر که بیشتر به جریانات کتاب سوم می‌پردازد، به پایان رسیده است. سایت فوربز نکات زیر را از صحبت‌های هیسریچ برداشت کرده است:

برخی از لحظات مهم کتاب Blood of Elves برای فصل سوم ذخیره شده‌اند.
در فصل سوم میان گرالت، سیری و ینیفر پیوند محکمی برقرار می‌شود که موضوع اصلی کل سریال است.
سیری در مرکز این جهان قرار دارد و اگر او و آرک داستانیش را دوست دارید، پس از فصل سوم لذت خواهید برد.
فرانچسکا نقش بسیار بزر‌گ‌تری در فصل سوم خواهد داشت و همین خاطر در فصل دوم بیشتر به او پرداخته شده بود.
کمی طول می‌کشد تا گرالت و سیری، ینیفر را به خاطر خیانتش ببخشند، اما این مسئله در پایان باعث قوی‌تر شدن رابطه آن‌ها خواهد شد.
فصل ۳ قرار است بدون تغییرات زیادی به هسته کتاب سوم، Time of Contempt، وفادار باقی بماند. هنری کویل نیز به این موضوع اشاره کرده بود.
جاسکیر از ابتدا در فصل 3 حضور خواهد داشت و دیگر نیمی از فصل را از دست نمی‌دهد. او قرار است به عنوان تنها انسان واقعی در اطراف سیری، رابطه خوبی با او خواهد داشت.
سریال ویچر
علاوه بر هنری کویل در نقش گرالت، دیگر بازیگران سریال شامل آنیا چالاترا (Anya Chalotra) در نقش ینیفر، فریا آلن (Freya Allan) در نقش سیری، جوئی بیتی (Joey Batey) در نقش جکسیر، آنا شافر در نقش تریس، کیم بودنیا (Kim Bodnia) در نقش وزمیر، پل بولین (Paul Bullion) در نقش لمبرت و آجوآ آندو (Adjoa Andoh) در نقش ننکه می‌شود.

هر هشت قسمت فصل دوم سریال ویچر هم‌اکنون در دسترس قرار دارد و توانسته بازخوردهای نسبتا خوبی نیز از منتقدان کسب کند. خود هنری کویل نیز در مصاحبه‌های پیشین خود ذکر کرده بود که مایل است در هفت فصل دیگر از سریال ویچر حضور داشته باشد. نتفلیکس همچنین آمار خیره‌کننده‌ای از تعداد بینندگان فصل دوم سریال The Witcher را منتشر کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید