تصویر جدیدی از فیلم The Batman منتشر شد

فضای حیرت‌آور شهر گاتهام در طلوع صبح

تصویر جدیدی از فیلم The Batman منتشر شد

در حالی که تنها دو روز به رویداد DC FanDome و انتشار تریلر جدید فیلم بتمن The Batman باقی مانده، «مت ریوز» نویسنده و کارگردان فیلم تصویر جدیدی از آن منتشر کرده است.

تصویر منتشر شده از سوی ریوز صحنه کلاسیکی از بتمن را نشان می‌دهد که هنگام طلوع خورشید در حال نگاه کردن به شهر گاتهام است. وی همراه با تصویر زیر نوشت: «صبح بخیر از شهر گاتهام… نمی‌توانم تا شنبه برای انتشار تریلر جدید در رویداد DCFanDome منتظر بمانم.» اکنون، طرفداران بیش از پیش منتظر این رویداد هیجان‌انگیز هستند.

فیلم بتمن The Batman

تریلر رسمی فیلم The Batman سال گذشته در رویداد DC FanDome منتشر شد که در آن موقع تنها یک سوم مراحل تولید فیلم انجام شده بود. طبق تریلر اولیه به نظر می‌رسد با یکی از متفاوت‌ترین نمایش‌های شخصیت محبوب بتمن تا به امروز مواجه خواهیم بود. اکنون که مراحل ساخت فیلم نیز کامل شده و تنها پنج ماه تا اکران آن در سینماها باقی مانده، انتظار برای فیلم بعدی بتمن روز به روز بیشتر می‌شود.

این تصویر جدید که در طلوع آفتاب شهر گاتهام گرفته شده است، مطمئنا تا زمان پخش تریلر جدید در روز شنبه، طرفداران را بیشتر مشتاق خواهد کرد. در رویداد DC Fandome علاوه بر فیلم The Batman شاهد آثار دیگری از جمله Black Adam و The Flash یا سریال‌هایی مانند Supergirl و Batwoman و همچنین بازی‌هایی نظیر Gotham Knights و Suicide Squad: Kill the Justice League خواهیم بود.

پس از تاخیر‌های فراوان و تغییرهای مداوم در برنامه، فیلم بتمن قرار است نهایت در ۴ مارس ۲۰۲۲ (۱۳ اسفند) اکران شود. علاوه بر «رابرت پتینسون» در نقش بتمن، شاهد حضور بازیگران دیگری از جمله «پل دینو» در نقش ریدلر، «جفری رایت» در نقش جیمز گوردون، «زوئی کراویتز» در نقش کت‌وومن و «کالین فارل» در نقش پنگوئن خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید