You are currently viewing خرید کتاب های آرشاویر آوانسیان: “خام خواری” و “پخته خواری عادتی مرگ آور” نسخه کامل چاپی

خرید کتاب های آرشاویر آوانسیان: “خام خواری” و “پخته خواری عادتی مرگ آور” نسخه کامل چاپی

بر اساس چاپ چهارم (1355) بهمراه بخش نامه ها.

سایز استاندارد A5 هفتاد گرم.

جلد گلاسه و روکش شده. چاپی زیبا و با کیفیت.

ارسال رایگان پستی به سراسر کشور، درنتیجه هنگام پرکردن فرم پرداخت، آدرس کامل خود را نیز (از شهر تا خیابان و کوچه و پلاک و واحد) بهمراه کد پستی و شماره تماس و نام و نام خانوادگی بنویسید.

کتاب “خام خواری” اثر آرشاویر در آوانسیان، یک راهنمای جامع و کامل برای آشنایی با سبک تغذیه خام گیاه خواری است. در این کتاب، نویسنده با شیوه‌ای ساده و قابل فهم به خواننده‌ها توضیح می‌دهد که در چه چیزهایی باید دقت کرد و چطور می‌توان با تغذیه خام گیاهی، به بهترین حالت سلامتی و روحیه دست یافت.

در این کتاب، نویسنده به بررسی تغذیه طبیعی می‌پردازد و با توجه به تحقیقات علمی، اثبات می‌کند که تغذیه طبیعی به چه صورتی بر سلامت فرد تاثیر می‌گذارد؟ همچنین، دراین کتاب، نکاتی برای پیاده سازی خامخواری بصورت موفقانه، برای خوانندگان آورده شده است.

اگر به دنبال یک راهنمای جامع و حرفه‌ای برای تغذیه سالم و بهینه هستید، “خام خواری” اثر آرشاویر در آوانسیان، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست.

کتاب پخته خواری هم کتابچه ای است مکمل کتاب خام خواری که بعد از آن چاپ و منتشر شد، در این کتاب شما میتوانید نامه های دیگری از خام خواران و شفایافتگان بعلاوه توضیحات مجدد آوانسیان پیرامون عکس العمل های شفابخش و جنایات پزشکان و همچنین سرگذشت انجمن خام خواران تهران را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید