You are currently viewing دانلود بازی اندرویدی خدای جنگ روح اسپارتا – God of War Ghost of Sparta موبایل

دانلود بازی اندرویدی خدای جنگ روح اسپارتا – God of War Ghost of Sparta موبایل

بازی «گاد آف وار روح اسپارتا» برای موبایل؛ نسخه ی کامل بهمراه فیلم ها و موسیقی های کامل بازی با کیفیت عالی، دارای قابلیت ذخیره سازی و لود کردن در هر موقعیتی از بازی، تغییر تنظیمات گرافیک بازی و سیستم قابل اجرا بر روی تمام موبایل های اندرویدی، محصولی از زرّین پخش هنر…

توضیحات

بازی God of War Ghost of Sparta یکی از بازی های سبک اکشن , ماجرایی و جهان باز است که توسط Ready at Dawn طراحی و ساخته شده و در سال 2010 به بازار عرضه شده است . این بازی پس از سه گانه خدای جنگ منتشر شده و توانسته است توجه بسیاری از منتقدام و به خصوص پلیرها را به خود جلب کند.

فیلم آموزش تغییر تنظیمات و گرافیک بازی و افزایش سرعت (کلیک کنید):

https://aparat.com/v/GIakt

بار دیگر کریتوس بازگشته است تا انتقام خود را از انتقام خدایان بگیرد . داستان و حوادث این نسخه داستان بین دو نسخه قبلی را روایت می کند درست زمانی که کریتوس در کوه المپ بر تخت پادشاهی آرس تکیه زده و هنوز کابوس هاس شبانه او را رها نکرده است . آتنا به کریتوس قول داده بود پس از کشتن آرس تمام کابوس ها از بین می روند ولی اینطور نشد و کریتوس به خاطر این موضوع بسیار خشمگین بود.

از داستان فوق العاده بازی نمی توان گذشت زیرا همین موضوع باعث می شود تا پلیر با بازی همراه شده و نتواند از آن دست بکشد . شاید کسی گمان نمی کرد که PSP بتواند این بازی با گرافیک خیره کننده را به بهترین شکل ممکن اجرا کند و مهمترین نکته در گرافیک , طراحی های محیط و شخصیت های بازی است که مناظر زیبا و چشم نوازی را خلق کرده .

لینک دانلود (6مگابایت) پس از خرید به ایمیل شما ارسال میشود، در اولین اجرا دیتا با حجم “1600” مگابایت بطور خودکار دانلود و نصب میشود، سپس میتوانید بازی را بدون اینترنت به راحتی اجرا کنید.

پشتیبانی آنلاین و ارتباط باما:   تلگرام: @zphonar    ایمیل: contact@zphonar.ir.com

دیدگاهتان را بنویسید