دانلود بازی اورجینال ویچر Witcher 3 برای کامپیوتر PC

قطعاً تا به امروز نام سری بازی‌های ویچر به گوش شما خورده است. این سری محبوب و فانتزی، در یک دنیای جادویی و وسیع جریان داشته و ماجراجویی‌های شخصیتی به نام گرالت را دنبال می‌کند که یک Witcher است، افرادی تعلیم دیده و جهش‌یافته برای مبارزه با خطرناک‌ترین هیولاها و موجوداتی که جان انسان‌ها را تهدید می‌کنند. این بازی‌ها به صورت یک سه‌گانه منتشر شدند که آخرین شماره آن یعنی بازی The Witcher 3 Wild Hunt با تغییراتی اساسی توانست به یکی از به‌یادماندنی‌ترین و بهترین بازی‌های صنعت ویدیوگیم تبدیل شود و کارنامه درخشانی برای استودیو سازنده‌اش یعنی CD Projekt Red ایجاد کند. مهم‌ترین تغییر این بازی را می‌توان به تبدیل‌شدنش به یک بازی جهان باز با نقشه‌ای وسیع و گرافیک خیره‌کننده اشاره کرد. به تازگی با آپدیت جدیدی که برای بازی ویچر 3 آمده، گرافیک و جلوه‌های بصری آن بیش از پیش بهبود یافته و تکنیک‌های نسل جدید گرافیکی را به آن اضافه کرده تا تجربه‌ای لذت‌بخش در آن داشته باشید. این به‌روزرسانی به صورت رایگان در اختیار تمام بازیکنان قرار گرفته است.

ماجراجویی‌های گرالت در بازی ویچر 3
یکی از مهم‌ترین جنبه‌های بازی The Witcher 3 Wild Hunt، بخش داستانی‌اش است. گرالت در این بازی به دنبال دخترخوانده خود یعنی Ciri می‌گردد. Ciri به دلیل قدرت‌های جادویی فوق‌العاده‌اش امکان جابه‌جا شدن بین دنیاهای مختلف را داشته و به همین دلیل گروهی از Elfهای قدرتمند به اسم شکارچیان وحشی یا همان Wild Hunt توجهشان به او جلب شده است. خطری که جان Ciri را تهدید می‌کند منجر شده تا گرالت تمام تلاش خود را برای پیدا کردن و کمک کردن به او به کار بگیرد و از دوستانش نیز در این مسیر پرمخاطره کمک بگیرد.
داستان عمیق بازی، شخصیت‌پردازی بسیار خوب، دیالوگ‌ها و هم‌چنین انتخاب‌های مهمی که توسط بازیکن انجام می‌شود، تجربه ویچر 3 را بیش از پیش متفاوت رقم خواهد زد. علاوه بر داستان اصلی، چون با یک اثر جهان باز سر و کار دارید، با یک دنیای بزرگ و وسیع و مملو از مأموریت‌ها و فعالیت‌های فرعی رو به رو هستید که می‌تواند ساعت‌های طولانی شما را سرگرم کند.

گیم پلی جذاب و پرمحتوا
گیم پلی بازی The Witcher 3 Wild Hunt مانند یک بازی نقش‌آفرینی و اکشن با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده که جدای از دیالوگ‌ها و داستان، مبارزه با انواع انسان‌ها و همچنین هیولاهای افسانه‌ای و جادویی و همچنین گشت و گذار در نقشه بسیار بزرگ بازی و کشف کردن ناشناخته‌ها را نیز در خود جای داده است.
برای جابه‌جایی اسب وفادار شما یعنی Roach در کنارتان بوده و شهرها و روستاهای زیادی را در طول ماجراجویی‌های خود ملاقات خواهید کرد. حتی در میان فعالیت‌ها و مأموریت‌های فرعی، بازی کارتی Gwent نیز حضور داشته که به قدری محبوب شد که استودیو تصمیم گرفت عنوان مستقلی برای آن تولید کند. علاوه بر موارد ذکر شده، بازی The Witcher 3 Wild Hunt اولین شماره از این سه‌گانه محبوب بود که گیم پلی را از مرحله‌ای و خطی بودن، به حالت جهان باز و غیرخطی تغییر داد تا بازیکنان بتوانند آزادانه و هر طور که دوست دارند در آن پیش بروند.

گرافیک بی‌نظیر و چشم‌نواز
بازی The Witcher 3 Wild Hunt در همان زمانی که منتشر شد، گرافیکی انقلابی و بی‌نظیر را ارائه می‌داد. جدای از جلوه‌های بصری، بافت‌ها و انیمیشن‌ها که دنیای افسانه‌ای ویچر 3 را به شکلی استادانه به تصویر می‌کشید، این دقت به جزییات بود که بازی ویچر 3 را از سایر عناوین متمایز می‌کرد. فیزیک مناسب موتور بازی باعث می‌شد دقیقه بتوانید نیروهای مختلف را در آن حس کنید، برای مثال جادوهای شما اثرات متفاوتی روی چمن و سطح آب داست. حالت‌های صورت کاراکترها و لب‌خوانی همه آن‌ها بی‌نظیر طراحی شده که گاهی فکر می‌کنید در حال تماشای یک انیمیشن سینمایی باکیفیت هستید. به تازگی با جدیدترین به‌روزرسانی منتشر شده برای بازی ویچر 3، گرافیک آن دستخوش تغییرات جدی شده و پشتیبانی از رزولوشن‌های بالاتر، فناوری Ray Tracing، و بافت‌ها و انعکاس نور مدرن به آن اضافه شده تا یکی از زیباترین دنیاهای وسیع و افسانه‌ای خود را در آن تجربه کنید.

بسته‌های الحاقی بی‌نظیر
نکته دیگر بازی The Witcher 3 Wild Hunt وجود دو بسته الحاقی اصلی و تعدادی افزودنی‌های فرعی بوده که تجربه آن را بیشتر لذت‌بخش می‌کند. بسته الحاقی Hearts of Stone و Blood and Wine هر کدام داستان و ماجراجویی جدیدی را برای گرالت آماده کرده‌اند که تجربه آن‌ها دست کمی از بازی اصلی ندارد، به خصوص Blood and Wine که در یک منطقه کاملاً جدید و جدا از نقشه اصلی بازی جریان داشته و خود این نقشه به اندازه کافی برای گشت و گذار بزرگ و وسیع است!

حداقل سیستم مورد نیاز :
OS: 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 / 8.1
Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz / AMD CPU Phenom II X4 940
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 660 / AMD GPU Radeon HD 7870
Hard Drive: 35 GB available space

سیستم پیشنهادی :
OS: 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 / 8.1
Processor: Intel CPU Core i7 3770 3.4 GHz / AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 770 / AMD GPU Radeon R9 290
Hard Drive: 35 GB available space

توجه: بازی اورجینال است و کرک یا ریپک ندارد، جهت اجرا خودتان کرک را دانلود کرده و یا بازی را از استیم بخرید

دیدگاهتان را بنویسید