You are currently viewing دانلود بازی دوبله فارسی مرد عنکبوتی دوست یا دشمن پلی استیشن ۲ Spider-Man: Friend or Foe پردیس گیم

دانلود بازی دوبله فارسی مرد عنکبوتی دوست یا دشمن پلی استیشن ۲ Spider-Man: Friend or Foe پردیس گیم

نسخه ی پلی استیشن 2 (قابل اجرا بر ps2 با دیسک یا فلش، و قابل اجرا بر کامپیوتر با شبیه ساز pcsx2 و غیره).

در بازی مرد عنکبوتی: دوست یا دشمن (Spider-Man: Friend or Foe) اسپایدرمن باید با بعضی از معروف‌ترین دشمنان خود مواجه شود تا تهدید بسیار بزرگتری را در هم شکند. علیه شخصیت‌هایی نظیر دکتر اختاپوس (Doctor Octopus)، ونوم (Venom) و گرین گابلین (Green Goblin) مبارزه کنید و بعد از پیروزی آن‌ها را به لیست متحدان خود اضافه کنید. بازی از حوادث فیلم سه‌گانه مرد عنکبوتی الهاماتی گرفته است. ای بازی اکشن یک چرخش شوخی‌آمیز داشته و آن هم پیوستن دشمنان است. بازیکن می‌تواند از گالری آن‌ها را انتخاب کند و در حالت بازی تک‌نفره یا در حالت چندنفره Versus آن‌ها را بکار گیرد.

بازی کلاسیک مرحله محور با غلبه در مراحل پیش می‌رود و سه بعدی طراحی شده است. اسپایدر من و متحدانش مرحله به مرحله توسط هلی‌کریر (Helicarrier) به عنوان مقر اصلی پیش می‌روند. در ابتدا کنترل اسپایدرمن بر عهده بازیکن است و در ادامه می‌توان از شخصیت‌های فرعی که به او می‌پیوندند استفاده کرد. هر شخصیت سبک مبارزه منحصر به فرد خودش را دارد. با پیش رفتن داستان بازی افراد فرعی جدیدی استخدام می‌شوند که می‌توانند قهرمان یا شرور باشند. برای پیوستن اشرار، باید ابتدا در میدان مبارزه آن‌ها را شکست داد.

سیستم مورد نیازکمترین
سیستم عاملWindows XP
پردازندهIntel Pentium 4
حافظه سیستم۲۵۶ MB
درایو هارد دیسک۲ GB
کارت گرافیکDirectX 9.0c

پشتیبانی آنلاین در تلگرام: https://t.me/zphonar

دیدگاهتان را بنویسید