You are currently viewing دانلود بازی دوبله فارسی Made Man پلی استیشن ۲ سرگذشت یک قاتل (مدمن) و کامپیوتر

دانلود بازی دوبله فارسی Made Man پلی استیشن ۲ سرگذشت یک قاتل (مدمن) و کامپیوتر

توضیحات

دانلود بازی اعترافات یک قاتل دوبله فارسی (Made Man) برای پلی استیشن 2 و کامپیوتر
Made Man یا مید من (دوبله فارسی) یک بازی اکشن سوم شخصی ماجراجویی مبتی بر داستان های مافیایی می باشد که توسط Silverback Entertainment توسعه و توسط Mastertronic در سال 2006 برای مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این بازی در جهان زیرین جنایت سازمان یافته مافیا در شهر نیویورک جریان داشته و توسط نویسنده جنایی، دیوید فیشر نوشته شده است. بازیکن نقش جوی ورولا (Joey Verola) یک کهنه سرباز را بر عهده گرفته، زیرا او یکی از افرادی مافیایی بوده که برای سازمان های جنایی مافیایی فعالیت می کرده و حالا تبدیل به یک انسان خود ساخته شده و در هر لحظه به فکر کشتار و انتقام می باشد.

جوی در هنگام نجات یکی از افراد پدرخوانده (دان) در ویتنام مجبور به ورود به دنیای مافیا شده و ماموریت های این بازی یکسری فلاش بک ها از جایی که جوی به آنجا منتقل شده تا جایی که تبدیل به یک مرد خود ساخته می شود. بازی از دید سوم شخص و دقیقا مانند Max Payne بوده که حرکت شخصیت توسط کلید های w ، s ، a و d انجام شده و از ماوس برای هدف گیری و شلیک و همچنین برای حرکت محدود دوربین انجام می شود. با فشار دادن کلیک Space در کنار اشیا می توانید پوشش بگیرید و این یعنی جوی می توانند از پشت یک دیوار، سطل آشغال و … شلیک کند. علاوه بر این یک حالت کند با نام (kill rush) بر استفاده در دسترس بوده، اما فقط پس از پر کردن (kill meter) قابل استفاده می باشد.

این بازی بصورت iso برای اجرا در پلی استیشن 2 است ولی شما به راحتی میتوانید آنرا در کامپیوتر و موبایل توسط برنامه های شبیه ساز پلی استیشن 2 اجرا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید