You are currently viewing دانلود بازی فوتبال فیفا FIFA 2002 برای اندروید (تبدیلی از ps1)

دانلود بازی فوتبال فیفا FIFA 2002 برای اندروید (تبدیلی از ps1)

دانلود بازی فیفا 2002 پلی استیشن 1” برای موبایل های اندرویدی. با قابلیت ذخیره و لود کردن بازی در هر لحظه، فشرده شده ی ویژه، استفاده از کد تقلب درصورت داشتن آن.

توضیحات

FIFA 2002 نسخه سال 2002 از شبیه سازی فوتبال به شما امکان می دهد تا در مهم ترین لیگ های جهان بازی کنید و در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2002 شرکت کنید. اقتباس دیگری از یکی از بهترین ورزش های دنیا، فوتبال، توسط شرکت EA Sports. در مقایسه با نسخه قبلی، گرافیک بازی تغییر چندانی نکرده است. ولی از سوی دیگر، بسیاری از جنبه های خود بازی بهبود یافته و این شبیه سازی را بیشتر از قبل به واقعیت نزدیک تر می کند. برای مثال، الان می توان یک پاس دقیق 40 متری به مهاجمان با رد شدن از خط دوم دفاعی و همچنین میتوان از وسط قسمت وینگ تا ورودی مهاجم نوک از وسط زمین را اندازه گیری کرد.

بیش از 75 تیم ملی دارای مجوز و 16 لیگ از جمله لیگ برتر انگلیس، بوندسلیگای آلمان، لالیگای اسپانیا، لیگ فرانسه و لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) در دسترس هستند. حالت های بازی بسیاری برای انتخاب وجود دارند، مانند بازی دوستانه، لیگ، بازی های شخصی و مقدماتی برای جام جهانی. ما می توانیم مسابقات تکی و یا همچنین مقدماتی جام جهانی 2002 را انجام دهیم.

مقدماتی به ما اجازه می دهد تا مسابقاتی گروهی را با تیم های ملی انجام دهیم. یک سیستم نوآورانه معرفی شده است که به شما امکان می دهد توپ را روی زمین یا بالاتر بچرخانید، با احتمال اورکلاک کردن شوت ها. مدل جدیدی از دریبل زدن و بلاک کردن، که در آن زمان و زاویه بلاک تعیین کننده نهایی است. ما همچنین می توانیم که کنترل بازی را با توجه به نیازهای شما بر روی دکمه های شوک دسته شخصی سازی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید