You are currently viewing دانلود بازی لیلو و استیچ دوبله فارسی Lilo & Stitch: Trouble in Paradise برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود بازی لیلو و استیچ دوبله فارسی Lilo & Stitch: Trouble in Paradise برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود بازی لیلو و استیچ گرفتار در بهشت دوبله فارسی (Lilo & Stitch Trouble in Paradise)

Lilo & Stitch Trouble in Paradise یک بازی ماجراجویی سه بعدی بچه گانه بر اساس انیمیشن دیزنی است. شما به نوبت Stitch را کنترل می کنید ، آزمایش بیگانه زیبا که می تواند کشنده باشد ، برای جلوگیری از حضور شکارچیان در این بازی جوایز خوبی در نظر گرفته شده اند که آنها به دنبال او و لیلو هستند ،لیلو دختر هاوایی که توسط خواهر بزرگترش بزرگ شده است ، و از جادوی وودو برخوردار است که برای ترساندن دشمنان در سطوح مختلف میتوانید از آن استفاده کنید. در این بازی دشمنان مختلفی وجود دارد ، از لاک پشت تا گیاهان انسان خوار گرفته تا شکارچیان فصل بیگانه که همگی در سطح های مختلف پیاده سازی شده اند.

جالب است بدانید بیش از 100 نشانه و 4 نماد ویژه در بازی موجود است که باید در هر سطح از انها استفاده کنید و همچنین وجود قدرت های در کنار ایتم های مربوط به بازگردانی سلامت میتواند شمارا در شرایط سخت همراهی کند. اقلام موجود در زمین ، در گلدان های شکسته یا در هوا که برای رسیدن به آنها نیاز به پریدن روی سکو ها خواهید داشت را نباید از دست دهید.

پشتیبانی آنلاین در تلگرام: https://t.me/zphonar

دیدگاهتان را بنویسید