دانلود بازی موبایلی باب اسفنجی SpongeBob Adventures: In A Jam مود شده

نسخه ی مود شده (محتویات پولی داخل برنامه رایگان شده!!)

برای رفتن به یک ماجراجویی شگفت انگیز با باب اسفنجی و دوستانش آماده شوید! آخرین طرح پلانکتون برای دزدیدن فرمول مخفی کربی پتی به طرز بزرگی نتیجه معکوس داشته است و جهان را با JellyFish Jam پوشانده است! اکنون این شما و باب اسفنجی، به همراه دوستان جدید و قدیمی هستند که بازسازی و نظم را به Bikini Bottom و Beyond بازگردانید!

Bikini Bottom خود را بسازید و به مکان‌های مورد علاقه طرفداران از جهان باب اسفنجی مانند Jellyfish Fields، New Kelp City، Atlantis و موارد دیگر سفر کنید!

کاوش، بازیابی و بازسازی دنیای باب اسفنجی به شکوه سابق خود را با کمک دوستان جدید و قدیمی که در طول راه با آنها ملاقات می کنید!

در ماجراجویی های خود قفل را باز کنید و با حیوانات هیجان انگیز و دوستان قدیمی ارتباط برقرار کنید – حتی می توانید حیوانات خانگی مانند گری، پیت پت راک، شیر دریایی و غیره داشته باشید که به تفریح ​​بپیوندند و با شما سفر کنند!

اقلام صنایع دستی از Krabby Patties گرفته تا Jelly Jars و مزرعه و برداشت محصولات برای کمک به شما در تلاش برای بازسازی بیکینی پایین!

با شخصیت‌های مورد علاقه‌تان از جهان باب اسفنجی، از دوستان قدیمی مانند پاتریک، سندی، آقای کرابس و اسکویدوارد گرفته تا شخصیت‌های جدیدی مانند King Jellyfish، Kevin C Cucumber و بسیاری دیگر با آن‌ها آشنا شوید و با آنها تعامل داشته باشید.

آیتم های شگفت انگیزی را که در ماجراجویی های خود پیدا می کنید با پاداش های عالی معاوضه کنید!

یک داستان کاملاً جدید و خنده دار را در حین سفر در ماجراجویی خود تجربه کنید!

نسخه ی مود شده (محتویات پولی داخل برنامه رایگان شده!!)

دیدگاهتان را بنویسید