You are currently viewing دانلود بازی موبایلی کستلوانیا ۴X دراکولا – Castlevania Dracula اندروید

دانلود بازی موبایلی کستلوانیا ۴X دراکولا – Castlevania Dracula اندروید

بازی «کستلوانیا: دراکولا ایکس کرونیکلز» برای موبایل؛ نسخه ی کامل بهمراه فیلم ها و موسیقی های کامل بازی با کیفیت عالی، دارای قابلیت ذخیره سازی و لود کردن در هر موقعیتی از بازی، تغییر تنظیمات گرافیک بازی و سیستم قابل اجرا بر روی تمام موبایل های اندرویدی، محصولی از زرّین پخش هنر…

توضیحات

موضوع خون‌آشام به خصوص دراکولا و متعلقاتش همیشه سوژه خوبی برای ساخت داستانها، انیمیشن ها، فیلم ها و بازی های ویدیویی بوده است. بازی کستلوانیا یکی از همین بازیهای ویدیویی است که در بین بازیکنان چه قدیمی و چه جدید شناخته شده و محبوب است. بازی کستلوانیا همیشه تلفیق خوبی از موسیقی، تصویر، گیم پلی، شخصیت پردازی، محیط ها و البته داستان بوده است.

در این بازی بازیکن اکثرا در نقش یکی از خاندان اصیل بلمونت که همگی مبارزان شیاطین و خون آشام کش هستند، به جنگ با انواع شیاطین هیولاها، موجودات شب و در نهایت خود کنت ولد دراکولا می رود. اسلحه قدرتمند و مخصوص خاندان بلمونت که یک شلاق تقدیس شده است نیز همراه قدیمی قهرمان سری بازی های کستلوانیاست.

فیلم آموزش تغییر تنظیمات و گرافیک بازی و افزایش سرعت (کلیک کنید):

https://aparat.com/v/GIakt

جالب اینجاست که هیچوقت مبارزه با این سلاح قدیمی خسته کننده نمی شود و هر بار با نیروهای جدید و ضربات جدیدی بازیکن را شگفت زده می کند. اولین کسلوانیا داستان شخصی به اسم سیمون بلمونت را روایت می کند که برای شکست دادن کنت دراکولا روانه قصر خوفناک او می شود.

لینک دانلود (6مگابایت)، در اولین اجرا دیتا با حجم “1” گیگابایت بطور خودکار دانلود و نصب میشود، سپس میتوانید بازی را بدون اینترنت به راحتی اجرا کنید

دیدگاهتان را بنویسید