You are currently viewing دانلود بازی همسایه جهنمی ۱ و ۲ دوبله فارسی برای کامپیوتر – Neighbors from the hell  نگارش کاملا پارسی

دانلود بازی همسایه جهنمی ۱ و ۲ دوبله فارسی برای کامپیوتر – Neighbors from the hell نگارش کاملا پارسی

اکثر افرادی که به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند هستند با نام همسایه جهنمی آشنا هستند.این بازی دارای دو نسخه است که نسخه اول در آپارتمان و نسخه دوم در تعطیلات اتفاق می افتند .بازی بر خلاف تصور و ظاهر آن متعلق به گروه سنی خاصی نبوده و نیست و تمامی افراد در سنین مختلف می‌توانند از این بازی شاد و خنده دار و بسیار مفرح استفاده کنند.

داستان بازی در این خلاصه می‌شود که شما در بازی در نقش همسایه مردم آزار ظاهر می‌شوید و باید هر چه در توان دارید به کار گیرید تا همسایه بدبختتان را اذیت کنید و عصبانی‌اش کنید و فرار کنید.

با توجه به این که صداگذاری از ویژگی های مهم برای جذابیت یک بازی است نسخه دوبله فارسی بازی همسایه جهنمی 1 و 2 به یکی از محبوبترین بازی های زمان خود تبدیل شده و در زمان حال نیز طرفداران خاص خود را دارد.

بازی Neighbours From Hell امتیاز 7.5/10 از دید کاربران سایت metacritic را کسب کرده است.

بازی Neighbours from Hell یک بازی کم حجم در سبک استراتژیک و فکری بوده که توسط استودیو JoWood Productions برای کامپیوتر ساخته شده است.

Woody یک مرد متعادل در زندگی شخصی خود میباشد تا زمانی که همسایه او Mr. Rottweiler زندگی او را جهنم میکند.

Woody تصمیم میگیرد تا انتقام خود را از او بگیرد. در بازی Neighbours from Hell بازیکن در اطراف خانه همسایه خود گشته و سعی میکند با انجام کارهای مختلف همسایه خود را عصبانی کند.

در هر مرحله بازی، هدف انجام اقدامات بیشتر جهت اذیت کردن همسایه میباشد. در هر مرحله 4 یا 5 ماموریت برای ایجاد مزاحمت وجود دارد. همسایه به طور مداوم در هر ناحیه چرخش میکند و بازیکنان باید با انجام کارهای مختلف حواس او را پرت کنند.

مهم ترین ویژگی های بازی Neighbours From Hell:

– گرافیک فانتزی بازی

– گیم پلی شاد و مهیج

– دارای آزار و اذیت های متنوع

– زمان بندی برای گذر از مرحله

– سختی تدریجی بازی

– ماموریت های مختلف

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی:
پردازنده: 1.6 گیگاهرتز
رم: 128 مگابایت
کارت گرافیک: 32 مگابایت
فضای هارد دیسک: 1 گیگابایت

دیدگاهتان را بنویسید