دانلود بازی کینکت Kung Fu High Impact برای ایکس باکس ۳۶۰ Kinect Xbox کونگ فو فشرده کم حجم

بازی کونگ فو: ضربه سنگین برای ایکس باکس 360 Jtجیتگ شده

کونگ فو: ضربه سنگین یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و مبارزه ای است که توسط شرکت Virtual Air Guitar Company توسعه یافته و به وسیله Black Bean Games با همکاری UTV Ignition Games در نوامبر 2011 برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر شده است. برای اجرای این بازی باید محصول جانبی Kinect بر روی کنسول شما نصب شده باشد. این دوربین به کاربران ایکس باکس 360 اجازه می‌دهد تا بدون لمس کردن هیچ کنترلگری بتوانند تمامی اجزای موجود بر صفحه را به کنترل خود در بیاورند. این دوربین حتّی توانا به درک و تشخیص صداهای کاربر خود نیز است و با تشخیص آنها قادر به انجام فرمان آمده از سوی کاربر است. یکی از ویژگی های این بازی حضور شما در آن است، یعنی دوربین بدن شما را اسکن کرده و شما را وارد بازی می کند و می توانید با شخصیت خودتان به مبارزه بپردازید. تمامی حرکات شما از راه رفتن تا ضربات مشت و لگد به بازی منتقل شده و بر روی حریفتان پیاده می شود.

Kung-Fu High Impact for XBOX360

Kung-Fu High Impact is a Action video game developed by Virtual Air Guitar Company and published by Black Bean Games, UTV Ignition Games for PlayStation 3 and Xbox 360.

Kung-Fu High Impact uses the Kinect to scan your body and places your image directly into a 2D brawler, throwing enemies at you to

beat up. All of your punches, kicks, blocks, and jumps translate directly to those in-game actions. On a very basic level, this works. You can duck under enemy attacks and throw a few punches without issue. There is some novelty to seeing yourself in the game this way.

شرکت سازنده: Virtual Air Guitar Company
نام انگلیسی: Kung-Fu High Impact
نام فارسی: کونگ فو: ضربه سنگین
ویژه کنسول(های): XBOX360 جیتگ شده “J tag”

دیدگاهتان را بنویسید