You are currently viewing دانلود بازی Operation: Matriarchy دوبله فارسی عملیات فضایی رمز سالاری برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود بازی Operation: Matriarchy دوبله فارسی عملیات فضایی رمز سالاری برای کامپیوتر با لینک مستقیم

Operation Matriarchy یک بازی سرگرم کننده در اواسط قرن 24 میباشد که آغاز داستان آن با انتشار یک ویروس ناشناخته انجام خواهد شد و این ویروس سبب نابودی تمدن ولیان شده است. این ویروس بدلیل دارا بودن نوعی مواد جهش یافته تنها روی زنان تاثیر گذار است و آنها را تبدیل به یک ماشین کشتار میکند و این مورد سبب از بین رفتن انسان و مردان بسیاری در سطح زمین شده است. به نوعی که کنترل خودشان را نیز از دست داده و در برخی اوقات به هم نوعان خود نیز رحم نمیکنند. بدن آنها بدلیل سازگار شدن با ویروس توانسته به یک سایبرنتیک زیستی تبدیل شود که نه تنها سبب تقویت آنها شده است بلکه در برابر گلوله نیز مقاومتر شده اند.

این بازی در هفت سال درگیری بین شما و نیروهای جهش یافته به طول خواهد انجامید که باید سلاح های بسیاری را برای نابودی این نیروها تست کنید. بازی عملیات رمز سالاری شامل 19 مکان گسترده میباشد که میتوانید به 14 نوع سلاح دستی دسترسی داشته و ا انها استفاده کنید. طراحی با کیفیت در کنار صداگذاری عالی را میتوان دو عنصر اصلی این بازی دانست که توانایی سرگرم کردن شما برای دقایق طولانی را خواهد داشت.

پشتیبانی آنلاین در تلگرام:  https://t.me/zphonar

سیستم مورد نیاز
OS: Windows XP / Vista / 7 / 8 / 8.1

Processor: Pentium 4 or better

Memory: 514 MB RAM

Graphics: Athlon XP 1.5 Ghz

DirectX: Version 9.0c

Storage: 4 GB available space

دیدگاهتان را بنویسید