You are currently viewing دانلود بازی PES 2021 گزارش فارسی برای پلی استیشن ۲ گزارش عادل فردوسی پور eFootball play station

دانلود بازی PES 2021 گزارش فارسی برای پلی استیشن ۲ گزارش عادل فردوسی پور eFootball play station

دانلود بازی پی ای اس 2021 (برای Play Station 2) eFootball PES 2021 Game کم حجم و با کیفیت بالا

دارای تیم ملی ایران، با صدای گزارشگر فارسی عادل فردوسی پور

eFootball PES 2021 بازی در سبک ورزشی و فوتبال است که توسط شرکت Konami Digital Entertainment ساخته و به وسیله همین شرکت در سال 2020 برای کامپیوتر منتشر شده است. این نسخه از بازی جدیدترین شماره از مجموعه بازی های محبوب و دوست داشتنی PES است.

برای ساخت بازی eFootball PES 2021 از موتور بازی سازی Fox Engine استفاده شده است که باعث شده از بالاترین گرافیک ممکن برخوردار باشد.

در گیم پلی بازی شاهد باشگاه‌ها و تیم های ملی، لیگ‌ها و تورنمنت‌های مختلفی خواهید بود که به بهترین نحو ممکن طراحی شده اند و از سیستم اسکن برای ساخت صورت و بدن بازیکنان استفاده شده است.

در این نسخه بخش های myClub و Master League شامل ویژگی های جدیدی میباشد که تغییرات بسیاری را نسبت به نسخه های قبلی در آن شاهد خواهید بود.

این عنوان در واقع یک نسخه بروزرسانی شده از بازی سال قبل به همراه اطلاعات بروزرسانی شده از بازیکنان و باشگاه‌ها است که به بر اساس سال 2021 بروزرسانی شده است.

در این عنوان شما می‌توانید باشگاه رویایی خود را ساخته و یک فصل جذاب از رقابت‌های لیگ دلخواه خود را شروع کنید و در تورنومنت های مختلف پیروزی شوید.

مهم ترین ویژگی های بازی eFootball PES 2021:

– گرافیک عالی بازی و اجرای روان بر روی کنسول بازی پلی استیشن 2
– سبک فوتبال و ورزشی بازی و قابلیت های ویژه ی جدید!
– دارای تیم های ملی و باشگاهی به صورت کامل + تیم ایران
– دارای بخش My Club
– صداگذاری خوب روی بازی و صوت گزارشگر فارسی                                                                                                                                  -قابل رایت بر روی DVD و اجرا بر روی کنسول بازی پلی استیشن PS2 و همینطور قابل اجرا با فلش USB یا هارد درایو HDD.

درصورت هرگونه نیاز به پشتیبانی یا درخواست ارسال بازی در تلگرام، میتوانید به ما پیام دهید (لینک زیر): 

https://t.me/zphonar

دیدگاهتان را بنویسید