دانلود فیلم بتمن ۲۰۲۲ با زیرنویس فارسی – Batman

با زیرنویس و بازبینی

بتمن در دومین سال مبارزه با جرم و جنایت، فسادی را در شهر گاتهام کشف می‌کند که به خانواده‌اش متصل می‌شود، در حالی که با یک قاتل زنجیره‌ای به نام ریدلر روبرو می‌شود.

دانلود فیلم The Batman به فارسی بتمن محصول ۲۰۲۲ آمریکا

فیلم بتمن – The Batman با زیرنویس چسبیده فارسی

درباره فیلم
این فیلم داستانی کاملا مستقل نسبت به فیلم جوکر محصول ۲۰۱۹ خواهد داشت. (فیلم جوکر) بتمن یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت بتمن کامیکس دی سی ساخته شده است . این فیلم توسط DC Films ، ۶th & Idaho، و Dylan Clark Productions تولید شده و توسط Warner Bros. Pictures برای توزیع تنظیم شدهاست. کارگردانی این فیلم بر عهده مت ریوز بوده که فیلمنامه آن را با پیتر کریگ نوشته است. رابرت پتینسون در نقشبروس وین / بتمن در کنار زوئه کراویتز ، پل دانو ، جفری رایت ، جان تورتورو ،پیتر سارسگارد ، اندی سرکیس و کالین فارل . این فیلم در دومین سال مبارزه با جرم و جنایت اتفاق می افتد، بتمن در حالی که در تعقیب قاتل زنجیره ای که نخبگان گاتهام را هدف قرار می دهد.

نمرات اولیه ی فیلم بتمن ۲۰۲۲
نمرات فیلم The Batman به کارگردانی مت ریوز و با بازی رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، پل دینو و کالین فارل منتشر شد!

🍅 Rotten Tomatoes: 90% (از ۱۴۴ نقد)
Metacritic: 73/100 (از ۴۱ نقد)

نمرات چند سایت معتبر:
▪️IGN 100
▪️Slashfilm 90
▪️TheWrap 88
▪️Screen Rant 80
▪️Slant Magazine 75

نقد منتقدین معتبر:

▪️TOTAL FILM : پر شور و حماسی
▪️EMPIRE: خیره کننده

▪️INSIDER: راپین پتینسون بتمن موردعلاقه ی شما خواهد شد.

▪️Fandom و Radio Times: بتمن پر از سورپرایز،. عاشقش شدم !

▪️Magician بتمن فیلم فوق العاده ای است.

▪️Peter Canavese :100 فیلم المان های بلاک باستری رو حفظ میکنه ، با این حال بیشتر از هر چیزی به Pulp Fiction شبیهه…این فیلم بیشتر از اینکه یه فیلم بتمن باشه ، یه داستان از بتمن هستش و این پیشرفت بزرگی توی این ژانر خواهد بود.

▪️ Robert R Edger مت ریوز بهترین فیلم کارنامه کاریش رو تحویل داده است، فیلمی از لحاظ کارگردانی که با Se7en و Chinatown رقابت میکند و با این حال به طرز فوق العاده ای تازه به نظر میاد.
▪️ Midwest Film : کپی بی روح از بتمن نولان

دانلود فیلم The Batman با لینک مستقیم
طبق اخبار جدید نسخه با کیفیت فیلم از شبکه HBO چهل و شش روز بعد از اکران فیلم در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۲ (۳۰ فروردین ۱۴۰۱) منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید