دانلود فیلم سینمایی “آرگیل ۲۰۲۴ Argyl” فارسی و زبان اصلی

فیلم آرگایل Argylle 2024؛ ژانر جاسوسی با طعم ویچر
داستان فیلم از رمانی با همین عنوان اقتباس شده است و در آن ستاره سریال ویچر، هنری کویل احتمالا نقش اصلی را بازی خواهد کرد و بزرگترین جاسوس دنیا یعنی آرگایل در آن معجوبی از هیجان، جهان زیر آب و غواصی و چالشهایی از این دست را در قاب سینما به نمایش خواهد گذاشت.

درباره متیو وان کارگردان فیلم Argylle‌
متیو وان قبل از فیلم آرگایل فیلمهای شناخته شده زیادی در کارنامه دارد؛ کینگز من، سرویس مخفی از آثار شناخته شده متیو وان است. مردان ایکس، اردنگی 2، مردان ایکس و کیک لایه ای از دیگر آثار او هستند. او سابقه چند بار نامزدی برای فیلمهایش را هم در جایزه بفتا دارد.

حضور ساموئل ال جکسون در فیلم آرگایل

ستاره های فیلم
هنری کویل ستاره بازیگر سریال ویچر تنها چهره شناخته شده فیلم آرگایل نیست. برایان کرانستون بازیگر کاراکتر والتر وایت احتمالا برایتان آشنا است، بازیگری که در سریال بریکینگ شناخته شد. ساموئل جکسون فیلم پالپ فیکشن و سم راکول فیلم Moon از دیگر ستاره های فیلم هستند. برایس دالاس هاوارد سریال Black Mirror و فیلم The Mandalorian ستاره زن این فیلم خواهد بود. احتمالا حضور این نامها در کنار هم برای هر علاقمند به سینمایی کافی است تا بخواهد در این فرصت آرگایل را تماشا کند. در کنار همه این بازیگران حضور جان سینا هم جذابیتهای خود را خواهد داشت.

فیلم آرگایل ؛ اولین رمان نویسنده‌، اولین تجربه فیلم‌نامه نویسی
فیلم آرگایل بر اساس رمانی به همین نام ساخته می‌شود که هنوز منتشر نشده و مراحل چاپ را می‌گذراند. نویسنده رمان، الی کانوی یکی از دو فیلم‌نامه نویس فیلم Argylleهم هست.‌ این اسم به عنوان نویسنده در فضای اخبار محل جنجال زیادی بوده است. که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

الی کان وی؛ نویسنده مرموز رمان جاسوسی
اگر اسم این نویسنده را در اینترنت جستجو کنید چیز زیادی دست شما را نمیگیرد. در نگاه اول به نظر می‌رسد این اسم به شخصیت معروف اپرای استرالیاییِ همسایه ها اشاره میکند. اکانت اینستاگرام همنام با این نویسنده هم چیز زیادی ارائه نمیدهد. در صفحه مربوط به نویسنده در انتشارات پنگوئن هم خبری نیست. حتی در تماس هالیوود ریپورتر با ناشری که بنا است رمان را چاپ کند، گفتگوها سر از بن بست درآورده است و همچنان الی کانوی در حد رمز و راز باقی مانده است. همه اینها باعث شده است الی کانوی در حد یک نام مستعار به نظر برسد، نام نویسنده‌ای که معلوم نیست کتابش زودتر چاپ می‌شود یا ابتدا با اکران فیلم آرگایل در مورد او بیشتر خواهیم دانست.

کتاب اسرارآمیزی که کارگردان آرگایل ادعا می‌کند آن را خوانده
هر چقدر نویسنده فیلمنامه فیلم آرگایل برای ما ناشناخته است، گویا متیو وان او را می‌شناسد. او گفته رمان آرگایل را خوانده و بر اساس آن فیلم را می‌سازد. متیو وان در مصاحبه‌ای در ارتباط با این رمان اسرارآمیز گفته بود:

«وقتی این نسخه خطی اولیه را خواندم، احساس کردم که باورنکردنی‌ترین و اصلی‌ترین مجموعه جاسوسی از زمان کتاب‌های یان فلمینگ در دهه 50 است. این ژانر جاسوسی را دوباره اختراع می کند»

حضور پررنگ ستاره موسیقی پاپ در فیلم Argylle
نام دوا لیپا ستاره موسیقی پاپ را در دو بخش در فیلم آرگایل خواهیم دید. او هم در این فیلم بازی خواهد کرد، هم به عنوان یکی از بازیگران در پرده سینما ظاهر خواهد شد تا اولین تحربه بازیگری خود را به نمایش بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید