You are currently viewing دانلود فیلم Rebel Moon – Part Two 2024 ماه یاغی ۲

دانلود فیلم Rebel Moon – Part Two 2024 ماه یاغی ۲

Rebel Moon – Part Two: The Scargiver یا ماه یاغی دو یک فیلم اکشن، ماجراجویی، درام، فانتزی، هیجان انگیز و علمی تخیلی محصول سال ۲۰۲۴ کشور آمریکا است. فیلم Rebel Moon – Part Two: The Scargiver به کارگردانی زک اسنایدر ساخته شده است. این فیلم ادامه‌ای بر قسمت اول “ماه یاغی” است و با عنوان “ماه یاغی قسمت دوم: اسکارگیور” شناخته می‌شود.

خلاصه داستان ماه یاغی دو

در “ماه یاغی قسمت دوم: اسکارگیور”، کورا و جنگجویان بازمانده برای دفاع از خانه جدید خود در کنار ساکنین آن، آماده نبرد با دشمن می‌شوند. هر یک از جنگجویان با گذشته خود روبرو شد و انگیزه‌های واقعی خود را پیش از رسیدن نیروهای دشمن برای سرکوب شورش، آشکار می‌کنند و…

بازیگران Rebel Moon – Part Two: The Scargiver

  • صوفیا بوتله در نقش کورا: رهبر جنگجویان و قهرمان اصلی داستان.
  • اد اسکرین در نقش جنگجوی بازمانده: همراه و دستیار کورا در مبارزات.
  • جنا مالون در نقش جنگجوی زن: عضوی قوی و ماهر در تیم.
  • چارلی هونام در نقش جنگجوی بازمانده: جنگجویی با تجربه که در تصمیم‌گیری‌های مهم تاثیرگذار است.
  • استاز نیر در نقش شخصیت دشمن: نماینده قدرتمند و تهدیدکننده‌ی دنیای خارجی.

درباره ی فیلم ماه یاغی دو
“ماه یاغی قسمت دوم: اسکارگیور” با بودجه ۸۳ میلیون دلار است. این فیلم در ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ میلادی در سینماهای منتخب آمریکا و انگلستان اکران شد و سپس در ۱۹ آوریل همان سال توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در کشورهای مختلف به صورت اینترنتی منتشر گردید.

تهیه‌کنندگان اصلی این فیلم شامل سارا بوون، میشا بوکوفسکی، وسلی کولر، شی هتن، کرت جانستاد، اریک نیومن، دبورا اسنایدر، زک اسنایدر و برگن سوانسون بوده‌اند و تدوین و ویرایش آن توسط دودی دورن انجام شد. موسیقی متن این فیلم از تام هولکنبورگ است.

دیدگاهتان را بنویسید