You are currently viewing دانلود تمام بازی های پلی استیشن ۱ رام ROM CHD فشرده مجموعه کامل با شبیه ساز موبایل و کامپیوتر

دانلود تمام بازی های پلی استیشن ۱ رام ROM CHD فشرده مجموعه کامل با شبیه ساز موبایل و کامپیوتر

این یک مجموعه تقریباً 400 گیگابایتی شگفت انگیز است که تمام 1566 عنوان بازی های رسمی پلی استیشن 1 را شامل میشود!!!

بله درست خواندید! یکجا، تمام بازی های کنسول Sony Play Station 1 با فرمت فشرده CHD و بدون حذف محتویات، یعنی نسخه ی کامل ♥

از طریق کلیک بر روی لینک زیر، میتوانید نام بازی های داخل مجموعه را بهمراه حجم فایل ببینید:

ps1-games-list

هر بازی حجم خاص خودش رو داره ولی چیزی که عالی هستش تقریباً نصف یا حتی کمتر از نصف شدن حجم فایل رام ها هست! به لطف فرمت CHD به جای ISO یا Bin & CUE.

برای اجرای این بازی ها میتونید از برنامه ی شبیه ساز پلی استیشن استفاده کنید روی کامپیوتر، موبایل های اندروید و IOS، کنسول های مخصوص شبیه سازی یا رایت خود بازی روی CD برای اجرا در کنسول بازی سونی پلی استیشن 1. شگفت انگیزه…!


پلی‌استیشن (به انگلیسی: PlayStation) (سرواژه: پی‌اِس PS و به‌طور غیررسمی پی‌اِس‌ایکس PSX) عنوان یک کنسول بازی ویدئویی خانگی ۳۲ بیتی از نسل پنجم است که برای اولین بار، در ۳ دسامبر سال ۱۹۹۴ (۱۲ آذر ۱۳۷۳) توسط سونی کامپیوتر انترتینمنت در کشور ژاپن منتشر شد. در سال 2005 کنسول جانشین پلی استیشن1 به بازار جهانی آمد و نام او بود پلی استیشن 2. با رضایت بسیار بسیار خوب خریداران PS2 پرفروش ترین کنسول تا همین زمان است.

تاریخچه

تاریخچه این کنسول از سال ۱۹۸۸(۱۳۶۶ هجری شمسی) شروع می‌شود. زمانی که پلی‌استیشن و نینتندو قصد دارند با همکاری و هم طرح لوح ویژه [Super disc] را پیاده کنند. لوح ویژه یک سی‌دی رام برای کنسول سوپر نینتندو بود؛ ولی به هر شکل این دو شرکت از هم جدا شدند و لوح ویژه برای کنسول جدید نینتندو ساخته نشد؛ ولی سونی در سال ۱۹۹۱(۱۳۶۹ هجری شمسی) با تغییرات و ویرایش‌هایی روی لوح ویژه آن را در کنسول جدید خود یعنی پلی‌استیشن جای داد. ایده خود کنسول پلی‌استیشن در سال ۱۹۹۰(۱۳۶۸ هجری شمسی) توسط کن کوتاراگی مطرح شد.

فقط دویست واحد از اولین مدل پلی‌استیشن، که قابلیت اجرای کارتریج‌های سوپر نینتندو را هم داشت، توسط سونی ساخته شد. اولین مدل این کنسول به صورت چند رسانه‌ای و چند منظوره طراحی شد. علاوه بر اجرای بازی‌های سوپر نینتندو، می‌توانست سی‌دی‌های صوتی و اطلاعات گرافیکی را به‌خوبی بخواند. با رایانه‌های شخصی هم سازگار بود. در سال ۱۹۹۴(۱۳۷۳) نوع دیگری از پلی‌استیشن با عنوان پی‌اِس‌ایکس عرضه شد، که با بازی‌های سوپر نینتندو سازگار نبود و فقط بازی‌های مبتنی بر سی‌دی رام را اجرا می‌نمود. این تصمیمات موجب شد پلی‌استیشن بهترین فروش در بین کنسول‌های نسل خود را داشته باشد، و تا ۲۰ ژوئیه ۲۰۰۸(۳۰ تیر ۱۳۸۷) بالغ بر ۱۰۲ میلیون دستگاه همراه با ۷۹۱۸ عنوان بازی از آن به فروش برساند.[۹]

پلی‌استیشن اصلی که در تاریخ ۳ دسامبر ۱۹۹۴(۱۲ آذر ۱۳۷۳) در ژاپن منتشر گشت، اولین سری از رایج‌ترین کنسول‌ها و دستگاه‌های بازی دستی بود. این برنامه شامل کنسول‌ها و به روزرسانی‌های جانشین از جمله Net Yaroze (پلی‌استیشن مخصوص سیاه با ابزار و دستورالعمل برای برنامه‌های بازی‌ها و برنامه‌های پلی‌استیشن، پی‌اِس‌وان (نسخه کوچکتر از نسخه اصلی) و پاکت‌استیشن (دستگاه جانبی است که باعث تقویت بازی‌های پلی‌استیشن می‌شود) بود و همچنین به عنوان کارت حافظه عمل می‌کند. این بخشی از نسل پنجم کنسول‌های بازی‌های ویدئویی بود که در برابر سگا ساترن و نینتندو ۶۴ با هم رقابت می‌کردند. تا دسامبر ۲۰۰۳(آذر ۱۳۸۲)، پلی‌استیشن و پی‌اِس‌وان مجموعاً ۱۰۲٫۴۹ میلیون دستگاه را به بازار عرضه کردند، و در نهایت تبدیل به اولین کنسول بازی‌های ویدئویی شد و منجر به فروش ۱۲۰ میلیون دستگاه شد.

دیدگاهتان را بنویسید