ریمیک یکی از بازی‌های بزرگ پلی استیشن به‌زودی معرفی می‌شود

شگفتانه‌ای بزرگ برای طرفداران

ریمیک یکی از بازی‌های بزرگ پلی استیشن به‌زودی معرفی می‌شود

به نظر می‌رسد سونی پیش از پایان سال در حال آماده‌ شدن برای اعلام یک خبر هیجان انگیز برای بازیکنان پلی استیشن است. اخیرا خواننده و آهنگ‌ساز ایرلندی به نام Eabha McMahon یا همان AVA در مصاحبه رادیویی خود فاش کرده که به همراه مایکل مکگلین [آهنگساز و تهیه کننده ایرلندی] برای ریمیک یکی از بازی‌های بزرگ پلی استیشن آهنگی ساخته‌اند.

McMahon می‌گوید که این بازی ریمیک است و ظاهرا بسیار بزرگ خواهد بود. این خبر نخست توسط وبسایت Gematsu منتشر شده و طی آن این خواننده ایرلندی درباره روند کار توضیح داده است:

این همکاری تقریبا ۱ سال و نیم پیش اتفاق افتاد، درست بعد از شروع پاندمی ویروس کرونا. مکگلین با من تماس گرفت و گفت گوش کن، ما می‌خواهیم برای ریمیک یک بازی پلی‌ استیشن آهنگ بسازیم. او تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارد و تاکنون برای بازی‌‌های بسیاری آهنگ ساخته که خیلی محبوب و شناخته‌ شده نیز هستند. اما من خودم به شخصه گیمر نیستم. در هر صورت، او گفت که سازندگان به دنبال یک اثر تمام ایرلندی هستند، بنابراین من درگیر نوشتن ترانه به زبان ایرلندی بودم و دختر مکگلین این آهنگ را خواند و همسرش نیز بخشی از ترانه‌ را تنظیم کرد. وی همچنین با من درباره نوشتن ترانه و زبان ایرلندی همکاری کرد. میخوا‌هم بگویم که این کار نتیجه یک همکاری خانوادگی بوده.

پلی استیشن

McMahon اضافه کرد:

می‌دانید، شیوه کار به صورتی هست که اجازه ندارید اطلاعات زیادی از جزییات داشته باشید و من هم مدت‌ها نمی‌دانستم که در حال ساخت چه ترانه‌ای هستم. همه‌چیز نامشخص است، زیرا آن‌ها نمی‌خواهند هیچ خبری به بیرون درز پیدا کند. گویا نام بازی در ماه دسامبر فاش می‌شود، من درباره آن شنیدم و می‌دانم که بازی بسیار بزرگی است. این فوق‌العاده است؛ یک بازی بزرگ به زبان ایرلندی.

اینکه McMahon این آهنگ را به زبان ایرلندی نوشته، شاید بتواند سرنخ‌هایی از بازی به ما نشان دهد، اما باز هم گزینه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند درست باشند.

البته زمان دقیق آن حتما در آینده اعلام می‌شود، اما مراسم گیم اواردز یکی از نامزدهای اصلی است. با این حال شایعات می‌گویند که سونی درحال برنامه‌ریزی برای رویداد PlayStation Experience برای ماه دسامبر است و اگر این اتفاق بیفتد، به احتمال زیاد شاهد اعلام بازی خواهیم بود.

در پایان می‌توان اشاره کرد از چند ماه پیش شایعه‌ای منتشر شده بود که می‌گفت استودیو بلوپوینت (سازنده ریمیک Demon’s Slouls که چندی پیش توسط سونی خریداری شد) در حال توسعه یک ریمیک دیگر برای پلی استیشن است. با انتشار این خبر جدید، برخی رسانه‌ها می‌گویند پروژه مورد نظر خواننده ایرلندی همین بازی جدید بلوپوینت خواهد بود. گرچه هنوز هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید