سریال Armor Wars نویسنده خود را پیدا کرد ساخت سریال وارماشین یک قدم پیشرفت کرد

سریال Armor Wars یکی از چندین پروژه‌ایست که مارول برای دیزنی پلاس در دست ساخت دارد، و حالا نویسنده خود را پیدا کرده است.

به نقل از Deadline، یاسر لستر (Yassir Lester)، کمدینی که سابقه نویسندگی برای سریال Black Dynamite و بازیگری در Brooklyn Nine-Nine را دارد، به عنوان نویسنده ارشد و همچنین یکی از مدیران اجرایی پروژه به سریال Armor Wars پیوسته است. در حال حاضر این سریال در مراحل اولیه ساختش قرار دارد.

Armor Wars ابتدا در یک کنفرانس مالی در دسامبر سال گذشته معرفی شد. در این سریال، دان چیدل دوباره نقش خود از دنیای سینمایی مارول یعنی جیمز رودز یا وارماشین را بازی خواهد کرد و در داستانی قرار خواهد گرفت که تکنولوژی تونی استارک به دست افراد نامناسبی رسیده است. با این که هنوز کارگردان سریال مشخص نشده، اما کوین فایگی همچون همیشه به عنوان تهیه‌کننده روی آن کار خواهد کرد.

لازم به ذکر است که لستر و چیدل با یکدیگر غریبه نیستند. آن‌ها پیش از این در سریال Black Monday از شبکه Showtime با هم همکاری کرده بودند و بدین ترتیب Armor Wars دومین همکاری آن‌ها با یکدیگر خواهد بود. به نقل از Deadline، با این که لستر غالبا در فضای کمدی فعالیت کرده بود، اما ایده‌هایش برای آرمور وارز با استقبال بسیار مثبت چیدل و مدیران مارول مواجه شد و توانست نویسندگی سریال را بر عهده بگیرد.

آرمور وارز تنها یکی از چندین سریالی است که مارول در دست ساخت دارد و قبل از آن شاهد پخش سریال‌های دیگری همچون Hawkeye و Ms. Marvel خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید