سریال House of the Dragon حال و هوای خاص خود را دارد

تهیه‌کننده سریال درباره تغییرات آن صحبت می‌کند

سریال House of the Dragon حال و هوای خاص خود را دارد

«میگل سپاچنیک» یکی از تهیه‌کنندگان سریال House of the Dragon اسپین آف Game of Thrones تایید کرد که این سریال فانتزی «حال و هوای متفاوتی» خواهد داشت.

سپاچنیک که چندین قسمت از سریال House of the Dragon و همچنین چندین قسمت از Game of Thrones را کارگردانی کرده، می‌گوید:

چیزی خراب نشده، بنابراین ما سعی نداریم دوباره از صفر شروع کنیم. سریال جدید لحن و حال و هوای خاص خود را دارد که در طول نمایش تکامل پیدا می‌کند.

در حالی که سپاچنیک به صراحت توضیح نمی‌دهد که این حال و هوای متفاوت در حال تکامل به چه صورت خواهد بود یا نکته متفاوت آن نسبت به Game of Thrones چه خواهد بود، نظرات وی نشان می‌دهد که او و «رایان کوندال» دیگر تهیه‌کننده سریال به خوبی آگاه هستند که طرفداران قصد ندارند سریالی با همان فضا و نحوه بیان را تماشا کنند.

همانطور که تاکنون مشخص شده، داستان سریال House of the Dragon به صدها سال پیش از Game of Thrones برمی‌گردد و شاهد خاندان تارگرین هستیم. زمانی که پادشاه ویسریس تارگرین اول (با بازی پدی کانسیداین) به پایان سلطنت خود نزدیک می‌شود، نبرد بی‌رحمانه‌ای برای جانشینی او بین دختر محبوبش رینیرا تارگرین (با بازی اِما دآرسی) و همسر دوم او ملکه آلیسنت‌های تاور (با بازی اولیویا کوک) آغاز می‌شود که قصد دارد تاج و تخت را برای پسران خود به ارث ببرد.

این سریال در سال ۲۰۲۲ توسط شبکه HBO Max پخش می‌شود اما هنوز تاریخ دقیقی برای اکران آن اعلام نشده است.

در اخبار دیگر، گزارش شده بود که HBO در حال توسعه دو انیمیشن دیگر برای سریال Game of Thrones است. نظر شما درباره سریال Game of Thrones، پایان آن و سریال‌های اسپین آف آن چیست؟ آیا به نظر شما موفقیت سریال اصلی یک بار دیگر تکرار خواهد شد یا با پروژه‌های شکست خورده‌ای مواجه هستیم؟

دیدگاهتان را بنویسید