سوتی جدید مارک رافلو؛ هالک در Captain America: New World Order حضور ندارد. بازیگر هالک دوباره سوتی داد!

سوتی جدید مارک رافلو؛ هالک در Captain America: Brave New World حضور ندارد

مارک رافلو بازیگر هالک در دنیای سینمایی مارول به‌تازگی اشاره کرد که در فیلم Captain America: Brave New World حضور دارد، اما ظاهرا این بازیگر دچار اشتباه شده و چنین چیزی در کار نیست.

رافلو اخیرا در فستیوال فیلم بین‌المللی سانتا باربارا حضور داشت. طی یک پرسش و پاسخ از او پرسیده شد که آیا قرار است در فیلم Captain America: Brave New World نقش هالک را بازی کند یا خیر. رافلو در پاسخ گفت «بله» و هنگامی که از او پرسیده شد که آیا اصلا اجازه دارد در این باره صحبت کند یا خیر، او گفت «بله، قرار است عالی باشد!».

اما به‌گفته منابع Variety، چنین چیزی صحیح نیست؛ مارک رافلو و هالک قرار نیست در Brave New World حضور داشته باشند. ظاهرا او از سوال برداشت اشتباهی داشت و فکر می‌کرد که از او پرسیده شده آیا Captain America 4 جزو فیلم‌های بعدی مارول است، نه اینکه شخص او قرار است در آن فیلم حضور داشته باشد. با این حال، همین اشتباه کافی بود تا صحبت‌های رافلو در فضای مجازی وایرال شود.

مارک رافلو به سوتی‌های مربوط به مارول شهرت دارد. از کارنامه سوتی‌های خود می‌توان به اسپویل کردن پایان Avengers: Infinity War، لایواستریم بیست دقیقه اول Thor Ragnarok در فیس بوک و اسپویل کردن پایان Avengers: Endgame اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید