فصل جدید فورتنایت با یک تجربه تک‌نفره آغاز خواهد شد

اتمام ماموریت‌های ایجنت جونز

اپیک گیمز با پشتیبانی بسیار خوب خود توانسته فورتنایت را به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان در چند سال گذشته تبدیل کند.

در چند سال گذشته شاهد کراس‌اوررهای بسیار زیادی در فورتنایت بوده‌ایم و به نظر نمی‌رسد که اپیک گیمز قصد توقف این کراس‌اوورها را داشته باشد. تاکنون شاهد تغییرات نوآورانه زیادی در این بازی بوده‌ایم و اکنون فصل جدید بازی قرار است روی تجربه تک‌نفره تمرکز داشته باشد.

اپیک گیمز اعلام کرده که در آغاز فصل شش از چپتر دوم، رویداد Zero Crisis و ماموریت‌های ایجنت جونز به پایان می‌رسد. در چند ماه گذشته بازیکنان برای مشاهدات سکانس‌های سینماتیک Zero Crisis باید در زمان خاصی در بازی حاضر می‌شدند. در فصل جدید اما این سکانس‌ها قابل بازی هستند و بازیکنان می‌توانند به صورت تک‌نفره آن را تجربه کنند. همچنین هر زمانی که وارد بازی شوید، می‌توانید به سراغ این تجربه تک‌نفره بروید. فصل جدید از ۱۶ مارچ (۵ روز دیگر) آغاز می‌شود.

فورتنایت

چند روز پیش از این مطلع شدیم که شخصیت Ant-Man از مارول قرار است در کنار Toothpick Pickaxe و Ant-Tonio به بازی فورتنایت ملحق شود. فصل جدید Fortnite روی همه پلتفرم‌ها جز سیستم عامل IOS در دسترس قرار خواهد گرفت. این دو کمپانی چند ماه دیگر به دادگاه می‌روند تا سرانجام نتیجه درگیری‌های آن‌ها مشخص شود.

دیدگاهتان را بنویسید