لایو اکشن Naruto بالاخره فیلمنامه‌نویس خود را پیدا کرد

پس از مدت‌ها خبری در مورد پروسه منتشر شد

لایو اکشن Naruto بالاخره فیلمنامه‌نویس خود را پیدا کرد

بازی‌های ویدیویی، کمیک‌ها و رمان‌ها در طول سال‌ها بارها به صورت یک پروژه لایو اکشن در سینما یا تلویزیون به نمایش در آمده‌اند. اکنون در دورانی هستیم که اقتباس‌های مانگا/انیمه محبوب ژاپنی نیز در کانون توجه قرار گرفته‌اند و از موردانتظارترین آن‌ها می‌توان به Naruto اشاره کرد.

علیرغم اینکه از سال‌ها پیش ساخت یک اقتباس لایو اکشن در Lionsgate در دستور کار قرار گرفته بود، اخبار زیادی از پروسه‌ی تولید آن منتشر نشده بود. اکنون یک پیشرفت قابل توجه صورت گرفته و فیلمنامه‌نویس آن مشخص شده است.

طبق گزارش Variety، تاشا هوو به عنوان نویسنده فیلم‌نامه لایو اکشن انتخاب شده است. هوو پیش از این وظیفه نوشتن اقتباس‌های Red Sonja و مجموعه انیمیشنی Tomb Raider را بر عهده داشته است.

به نظر می‌رسد تاشا هوو به جای اینکه از این کار دلهره داشته باشد، بیشتر هیجان‌زده است. او گفت:

اقتباس شخصیت‌های نمادین یا IP، نوشتن آن را آسان‌تر می‌کند، زیرا اشتیاق برای نوشتن آن از قبل وجود دارد. من در حال حاضر آنقدر از این شخصیت‌ها الهام گرفته‌ام که برایم هیجان‌انگیز است فقط بخشی از سفر آن‌ها باشم و سعی کنم آن داستان سرگرم‌کننده را طوری تعریف کنم که برای من به عنوان یک طرفدار جذاب باشد.

Naruto

مانگای ماساشی کیشیموتو اولین بار در سال ۱۹۹۹ وارد بازار شد و به سرعت به صدر جدول فروش صعود کرد و سپس یک انیمه اقتباسی از آن ساخته شد. موفقیت Naruto در تلویزیون حتی مخاطبان بیشتری را به ماجراهای ناروتو اوزوماکی جذب کرد.

مجموعه اصلی مانگا برای ناروتو یک سری طولانی است که از ۷۰۰ چپتر تشکیل شده و داستان کامل آن را در بر می‌گیرد. زمانی که این مانگا به انیمه تبدیل شد، مانگا به دو سریال تقسیم شد: ناروتو و ناروتو: شیپودن. یک سری دنباله به نام Boruto: Naruto Next Generations نیز بعدا منتشر شد.

دیدگاهتان را بنویسید