You are currently viewing دانلود سریال کارتونی مرد عنکبوتی نهایی Ultimate Spider-Man 2013 زیرنویس فارسی زبان اصلی بدون سانسور

دانلود سریال کارتونی مرد عنکبوتی نهایی Ultimate Spider-Man 2013 زیرنویس فارسی زبان اصلی بدون سانسور

الان یک سال می گذرد و مرد عنکبوتی هنوز به دنبال پیدا کردن یک زندگی ابر قهرمانانه می باشد که در آن خطر همیشه وجود داشته و دوری از آن اجتناب ناپذیر است .

کاور سریال کامل مرد عنکبوتی نهایی Ultimate زیرنویس فارسی زبان اصلی زرین پخش هنر خرید دیسک dvd

خوشبختانه نیک فیوری مدیر بخش S.H.I.E.L.D یک برنامه ی تمرینی مخصوصی را آماده کرده که به وسیله ی آن پیتر پارکر را به مرد عنکبوتی بی نهایت تبدیل می کند . حال این قهرمان جدید باید یاد بگیرد که چگونه با دیگر قهرمانان کار کرده و چه در زندگی شخصی و چه در زندگی حرفه ای با آنها همکاری داشته باشد . همیشه افرادی شرور نیز وجود داشته که درخواست های غیر معقول آنها باعث به هم زدن نظم گشته و قهرمانان داستان همیشه باید خود را مهیای مقابله با آنها کرده و به نحوی از شهر خود دفاع کنند .

سایر توضیحات : انیمیشن سریالی Ultimate Spider-Man 2013 در ژانر اکشن , ماجرایی می باشد که توسط Steve Ditko , Stan Lee و Jack Kirby ساخته شده است . این سریال الهام گرفته از شخصیت Spider-Man یا همان مرد عنکبوتی از سری کمیک های مارول می باشد .

استفاده از نویسنده ای که خود به صورت مستقیم کتاب این سری را با همین نام منتشر کرده است بسیار هوشمندانه می باشد . این مجموعه در قالب 4 فصل به اتمام خواهد رسید و مسیری جدید را به سمت نمایشی دیگر از مرد عنکبوتی باز خواهد کرد . Drake Bell , Ogie Banks و Chi McBride از ستارگانی بودند که در این کارتون به صداگذاری پرداخته اند .

مشخصات انیمیشن سریالی Ultimate Spider-Man 2013 :

– ژانر : انیمیشن – اکشن – ماجرایی– کارگردان : Stan Lee , Steve Ditko , Jack Kirby– استودیوی سازنده : Marvel Entertainment– تاریخ انتشار : 2013– محصول کشور : آمریکا– تعداد فصل : 4– تعداد قسمت : 104– زبان : انگلیسی– کیفیت نمایش : 720p HDTV– فرمت فایل : MKV– زیر نویس فارسی : دارد – زیرنویس انگلیسی : دارد – لینک IMDB

این پست دارای یک نظر است

دیدگاهتان را بنویسید