شایعه: عرضه بازی XDefiant بار دیگر به تاخیر افتاده

یوبیسافت در تلاش است عنوانی مانند CoD بسازد

شایعه: عرضه بازی XDefiant بار دیگر به تاخیر افتاده

از Skull and Bones گرفته تا Beyond Good and Evil 2 و بسیاری دیگر، شرکت یوبیسافت در سال‌های اخیر با بازی‌هایی که در بلاتکلیفی گیر کردند، غریبه نبوده و به نظر می‌رسد XDefiant یکی دیگر از پروژه‌های در حال توسعه نیز با مشکلات مشابهی روبرو است.

بازی شوتر چندنفره XDefiant در ماه‌های اخیر با تاخیرهای متعددی مواجه شده و اگرچه یوبیسافت در اوایل سال میلادی جاری اعلام کرد که این بازی قبل از آپریل عرضه می‌شود، در حالی که مارس اکنون تقریبا به پایان رسیده، بسیار بعید این اتفاق بیفتد.

به گفته تام هندرسون از Insider Gaming، این تاخیر به دلیل مشکلات توسعه است که به دلیل تلاش مدیران یوبیسافت برای تبدیل XDefiant به یک «کپی کال آو دیوتی» به وجود آمده است.

هندرسون در گزارشی مدعی شده که اعضای تیم ساخت به طور فزاینده‌ای از دست دادن اهداف بازی، ناامید می شوند و ظاهرا اصرار مقام‌های بالاتر بر شبیه‌سازی بازی به Call of Duty دلیل اصلی این تاخیرهای بازی است.

XDefiant

توسعه این عنوان همچنان ادامه دارد، یک دوره پلی‌تست نیز اخیرا برگزار شده و پلی‌تست عمومی دیگری برای «اسرع وقت» برنامه ریزی شده است. با این حال، به گفته هندرسون، هنوز «چند ماه تا انتشار باقی مانده است».

جالب اینجاست که در پاسخ به این گزارش در توییتر، مارک روبین، تهیه‌کننده اجرایی ادعا کرد که تاخیرهای XDefiant به ویژگی‌های جدید ارتباطی ندارد و اتهامات مربوط به تلاش این بازی برای تقلید از Call of Duty را «یک چشم‌انداز بزرگ» توصیف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید