سازنده کرش بندیکوت برای توسعه بازی بعدی خود با مایکروسافت همکاری می‌کند

همکاری Toys for Bob این‌بار با مالک اکتیویژن بلیزارد

سازنده کرش بندیکوت برای توسعه بازی بعدی خود با مایکروسافت همکاری می‌کند

استودیو Toys for Bob که سابقه ساخت کرش بندیکوت، Spyro و Skylanders را دارد، ظاهرا برای توسعه بازی جدید خود با ایکس باکس و مایکروسافت به توافق رسیده است.

Toys for Bob تقریبا یک ماه پیش از مجموعه اکتیویژن بلیزارد جدا و به یک استودیو مستقل تبدیل شد. با این حال چنین اتفاقی جلوی همکاری آن‌ها با مایکروسافت را نگرفته است. مدیران استودیو همزمان با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با مستقل شدن تویز فور باب اعلام کردند که «احتمال همکاری با مایکروسافت را بررسی می‌کنند».

اکنون نیز گزارش جدیدی از ویندوز سنترال نشان می‌دهد شرکت مالک ایکس باکس برای توسعه یک بازی جدید با Toys for Bob به توافق رسیده است. ظاهرا این مسئله در جلسه اخیر مت بوتی (مدیر استودیوهای ایکس باکس) با کارمندان شرکت مطرح شده؛ در واقع زمانی که برخی از اعضای شرکت درباره وضعیت تویز فور باب پرسیدند، او پاسخ داده که قرارداد همکاری با استودیو مذکور نهایی شده است.

سازنده کرش بندیکوت

بوتی مشخص نکرد که بازی جدید توسعه‌دهندگان سابق کرش بندیکوت (Crash Bandicoot) چه خواهد بود، اما به این بسنده کرد که بازی بعدی آن‌ها «مشابه عناوین قبلی‌شان» خواهد بود.

استودیو Toys for Bob در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد و بازی‌های مهمی چون Star Control، Pandemoniom و The Unholy War را پیش از خریداری شدن توسط اکتیویژن توسعه داد. این استودیو طی سال‌های اخیر به ساخت عنوان Call of Duty هم کمک می‌کرد اما خب شهرت اصلی آن‌ها به‌واسطه توسعه Crash Bandicoot 4: It’s About Time (محصول ۲۰۲۰)، سری Skylanders و Spyro Reignited Trilogy (محصول ۲۰۱۸) شکل گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید