یک شخصیت قدیمی در بروزرسانی آینده Assassin’s Creed Valhalla حضور دارد، هشدار: خطر لو رفتن داستان بازی

بازی Assassin’s Creed Valhalla

یک افشاگر شواهدی را پیدا کرده است که نشان می‌دهد یکی از شخصیت‌های محبوب بازی‌های قبلی ممکن است در نسخه‌ آینده بازی Assassin’s Creed Valhalla حضور داشته باشد.

یوبیسافت همچنان با ارائه بروزرسانی‌های جدید در حال توسعه بازی Assassin’s Creed Valhalla است و اکنون به نظر می‌رسد یکی از شخصیت‌های محبوب گذشته این فرنچایز در بروزرسانی‌های آینده بازی حضور پیدا خواهد کرد. j0nathan افشاگر معروف و قابل اعتماد سری بازی‌های Assassin’s Creed موفق به کشف برخی حقایق درباره بروزرسانی آینده Valhalla شده است و عنوان می‌کند که در این نسخه «کاسندرا» قهرمان اصلی بازی Assassin’s Creed Odyssey ممکن است به بازی اضافه شود.

بازی Assassin’s Creed Valhalla

آنطور که گفته شده است، ایور قهرمان اصلی بازی Assassin’s Creed Valhalla به جزیره بزرگ سکای در اسکاتلند می‌رود تا فردی که گفته می‌شود «رندوی» است را ردیابی کند. با این وجود بازیکنان هنگام مواجهه با این شخصیت متوجه می‌شوند که به دنبال کاسندرا بوده‌اند که شباهت زیادی به رندوی (همسر برادر ایور، سیگورد) دارد.

علی رغم اینکه این دو بازی چندین قرن از یکدیگر فاصله دارند، حضور کاسندرا در اسکاتلند با توجه به تحولات اتفاق افتاده در پایان Assassin’s Creed Odyssey کمی منطقی به نظر می‌رسد. البته هنوز گفته نشده است که این بروزرسانی جدید دقیقا چه زمانی منتشر خواهد داشت اما قطعا ارزش صبر کردن را دارد. بسیار کم اتفاق می‌افتد که قهرمانان سری Assassin’s Creed با یکدیگر ملاقات داشته باشند.

بازی Assassin’s Cree Valhalla هم اکنون در دسترس کاربران پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و استیدیا قرار دارد. همچنین اخیرا مشخص شده بود که بسته الحاقی جدید آن تحت عنوان The Siege of Paris در تاریخ ۲۱ مرداد عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید